Giraffe

Інтернет та рішення

FAQ

Чи знаходиться моя адреса в зоні покриття мережі Giraffe?

Ви можете перевірити цю інформацію за допомогою нашої карти покриття. Якщо ви не знайшли покриття за потрібною адресою, заповніть форму зворотнього зв'язку, і ми напишемо вам, як тільки ваша адреса опиниться в зоні дії мережі.

Не можу підключитися до мережі Giraffe.

Основні причини, через які неможливо підключитись до мережі Інтернет:
1.    Неправильно введені Логін або Пароль:
Спробуйте ще раз ввести їх, можливо Ви помилились
2.    У вашому браузері встановлені налаштування проксі-сервера:
Вимкніть налаштування проксі-сервера  
3.    Недостатній рівень радіосигналу:
Спробуйте підключитись біля вікна або на вулиці (для перевірки наявності покриття скористайтесь веб-сайтом www.giraffe.ua)

Як підключитись до мережі Giraffe?

Для підключення послуги WiMAX від Giraffe необхідно зробити 4 простих кроки:
1. Перевірити наявність покриття
Для цього, введіть Вашу адресу: вулицю та номер будинку в пошуковому рядку, натисніть «перевірити покриття». У відповідь, Ви побачите, чи є покриття мережі WiMAX саме для Вашого будинку.
2. Вибрати тарифний план
Виберіть зручний для вас тариф - Ви можете зробити це самостійно або за допомогою нашого он-лайн Консультанту - із запропонованих тарифних планів.
3. Вибрати обладнання
Оберіть найбільш зручне для Вас обладнання:
1. Для тих, хто багато переміщається містом в зоні покриття мережі WiMAX від Giraffe, пропонуємо використовувати портативний модем. Він найкраще підходить для такої цілі.
2. Для тих, хто вважає за краще користуватися Інтернетом вдома, пропонуємо два типи пристроїв:
• Стаціонарний модем, який можна переносити в межах квартири чи офісу;
• Зовнішній модем, який має найкращі показники прийому сигналу серед усього переліченого обладнання. Модем кріпиться на стіні ззовні будинку або офісу.
4.Оформити замовлення на підключення
Це можна зробити прямо зараз - за допомогою заповнення заявки на підключення, або в будь-якій точці продажу WiMAX від Giraffe.

Будь ласка, ознайомтесь також із «Правилами користування телекомунікаційними послугами".

Чи можна використовувати пристрої Giraffe в мережах інших операторів?

Робота пристроїв під маркою Giraffe в мережах інших операторів залежить від багатьох факторів, в першу чергу - від політики безпеки оператора, процедури підключення й активації пристроїв, а також від конфігурації самого пристрою. Giraffe не гарантує роботу і не приймає претензії по роботі в інших WiMAX-мережах будь-яких сертифікованих Giraffe пристроїв, що ви придбали в Giraffe.

Чи потрібно відключати USB-модем за допомогою «безпечного відключення» (як це зазвичай робиться з USB-пристроями)?

Модем МОЖНА відключати відразу, без «безпечного відключення»:
• під час з'єднання з мережею;
• в стані «пошук мережі», «підключення», «модем не знайдено»;
• в будь-якому іншому статичному стані.
Модем НЕ МОЖНА відключати:
• під час встановлення або видалення програмного забезпечення;
• під час визначення (знаходження) системою підключених пристроїв;
• під час встановлення або оновлення системою драйвера пристрою;
• під час оновлення програмного забезпечення.

Як заплатити?

Оплата послуг Giraffe відбувається за авансовим принципом, тому поповнювати свій баланс необхідно до початку наступного місяця. Для внесення грошей на рахунок обирайте будь-який зручний для Вас спосіб (див. розділ "Де заплатити").

Скільки необхідно платити в місяць?

На вашому особистому рахунку в кінці календарного місяця має знаходитись сума, достатня для оплати абонентської плати на наступний місяць, відповідно до обраного Вами тарифу. Абонентська плата автоматично стягується першого числа о 00.00 кожного місяця. Якщо сума, яка знаходиться на Вашому рахунку в цей момент, менше розміру абонентської плати, надання послуги може бути призупинене до поповнення рахунку на суму, достатню для сплати абонентської плати.

Де можна подивитися свій баланс?

Свій поточний баланс ви можете побачити в своєму Персональному кабінеті.

Якщо у мене немає грошей і немає Інтернету, то як я можу побачити баланс у Персональному кабінеті?

Доступ на сайт www.giraffe.ua та у Персональний кабінет буде доступний Вам навіть за відсутності грошей на рахунку. Ви зможете здійснити всі необхідні дії для відновлення обслуговування.

Як зрозуміти, скільки грошей залишилося на рахунку після списання абонентської плати за місяць?

Після списання абонентської плати залишок буде знаходитися на вашому рахунку, ви зможете його побачити у Персональному кабінеті та використати для платежів наступного місяця.

Що буде, якщо я не встигну внести абонентську плату?

Якщо після закінчення оплаченого періоду на вашому рахунку не буде абонентської плати за повний місяць, то доступ до Інтернету (окрім сайту Giraffe) буде відключено. Ви можете в будь-який день внести платіж, підключення відновиться автоматично.

Чи можу я внести передоплату на кілька місяців вперед?

Так, Ви можете сплатити на декілька місяців наперед.