Giraffe

Інтернет та рішення

Звіт про досягнуті рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів за 2019 рік

На виконання рішень НКРЗІ №174 від 15.04.2010 р. «Про затвердження Положення про якість телекомунікаційних послуг» (далі – Положення) та № 562 від 30.10.2018 р.  «Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов’язковому опублікуванню у 2020 році» у ТОВ «Інтелектуальні комунікації», було проведено випробування показників якості цих послуг.

Результати випробовувань показників якості телекомунікаційних послуг, проведених на підприємстві протягом 2019 року, наведені у таблиці:

Назва показника якості телекомунікаційних послуг

Значення показника

Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час

97,5%

 

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

0,13%

 

Час затримки передачі даних в один бік для послуг із доступу до Інтернету

96 мс

Відсоток успішних реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернету

100%

Відсоток відмов реєстрації у мережі для послуг із доступу до Інтернету

0%

 

 

ТОВ «Інтелектуальні комунікації», 30.01.2020р.