Giraffe

Інтернет та рішення

Звіт про досягнуті рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів за 2018 рік

На виконання рішень НКРЗІ №174 від 15.04.2010 р. «Про затвердження Положення про якість телекомунікаційних послуг» (далі – Положення) та №694 від 29.12.2015 р. «Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2019 році» у ТОВ «Інтелектуальні комунікації», було проведено випробування показників якості цих послуг.

Результати випробовувань показників якості телекомунікаційних послуг, проведених на підприємстві протягом 2018 року, наведені у таблиці:

Назва показника якості телекомунікаційних послуг

Значення показника

Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час

96,5 %

Відсоток успішних реєстрацій у мережі

98,40 %

Відсоток відмов реєстрацій у мережі

0,69 %

Час затримки передачі даних в один бік

61,5 мс

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності

0,05 %

 

 

ТОВ «Інтелектуальні комунікації», 30.01.2019р.