Giraffe

Інтернет та рішення

Технічні проблеми при оплаті через ПриватБанк

До відома клієнтів, які оплачують послуги Giraffe через ПриватБанк!

Повідомляємо вам, що зараз спостерігаються технічні проблеми в отриманні платежів через такі канали оплати як термінали самообслуговування, каси ПриватБанку та Приват24 – не всі платежі доходять до системи зарахування грошей у Giraffe, при цьому гроші не зараховуються на деякі рахунки і не повертаються назад клієнту.

На час усунення проблеми радимо вам користуватись іншими каналами оплати.

Клієнтам, які нещодавно оплачували послуги Giraffe через канали оплати ПриватБанку – для запобігання відключенню послуги радимо перевірити, чи не повертались вам оплачені гроші назад на ваш банківський рахунок.

Просимо вибачення за технічні перебої, що з’явились не з нашої вини. Разом з представниками ПриватБанку ми працюємо над усуненням проблеми в найкоротший час.

На підтвердження наводимо Лист від ПриватБанку

З повагою,

Команда підтримки Клієнтів Giraffe